Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 15:19:41 MET DST
On Fri, 07 Apr 2000 13:18:26 GMT, "kristof" <kris12_at_poczta.wp.pl>
wrote:
>>Tak sie sklada ze malo ktora gra porzadne wykorzystuje jakiekolwiek
>>instrukcje rozszerzone (3D Now czy SSE)
>
>co rozumiesz przez porzadnie ??? przeciez wiadomo ze nie sa one
>wykorzystywane w 100% - jeszcze.
Porzadnie oznacza na tyle zeby mialo to znaczacy wplyw na wyniki.
Najczesciej roznica jest na poziomie bledu - o ile w ogole jest
>>COs Ci sie zdaje sie pomylilo ... Instrukcje typu SIMD mozna
>>wykorzystac gdziekolwiek (oczywiscie z roznym skutkiem) zarowno w
>>wypadku 3D Now jak i MMX/SSE
>no tak pewnie ze mozna ale kto wykorzystuje 3DNow w oprogramowaniu innym niz
>gry ???
A chocby WinAmp. To ze inni go nie wykorzystuja nie oznacza ze sie do
wykorzystania nie nadaje - po prostu latwiej uzyc MMX'a bo maja go
wszystkie procesory
>>... Ze o slownictwie nie wspomne ...
>co masz na mysli, chyba nie jestas az tak drazliwy, bez przesady
Poczytaj sobie netykiete - grupy to nie podworko
Pozdrowienia
Vindex
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:59:00 MET DST