Re: Celeron 500 i co do tego

Autor: kristof (kris12_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 16:37:00 MET DST

Filip Pankau wrote in message <8cknu5$qk7$1_at_wwwproxy.rz.bauboden.com>...
>Czesc !!!
>
>1. czy sie roznia wersje procesora BOX, BULK, OEM ?

z tego co wiem to oem jest bez wiatraczka no i nakleiki intela na obudwe
(intel inside)
>2. zdaje sie ze wszystkie Celerony maja format nozek PPGA. czy sa tez
wersje
>z innymi (Slot-1) ?

500 na slot 1 nie widzialem, wiec ich nie ma :))
>3. Czy kupic plyte glowna z gniazdkiem PPGA, czy ze Slotem-1 a do tego
>przejsciowke na PPGA?

PPGA, kazda przejsciowka to potencjalne zrodlo problemow
>4. Jaka plyte glowna polecacie? interesuja mnie NIE TYLKO te najtansze, no
>zadne z zintegrowana grafika.
to masz duzy wybor, (abit be6-ii, msi bx master - niestety obie sa ze slot
1)

> najlepiej zeby miala conajmniej 2xISA, i 4xPCI. czy AGP4x jest
>powszechnie stosowane w wiekszosci plyt?
> zalezy mi tez na UDMA/66... aha, i wolalbym plyte na BXie ...

UDMA66 obsluguje juz wiekszosc powiedzmy nowych plyt (tez te na BX)

>aha... i jeszcze
>czy takiego 500MHz mozna i na ile mozna podkrecic.

na 560 chodzi jakby to byla jego wlasciwa predkosc temp. podskoczyla o 2
celsjusze
>i czy nie bedzie problemow z dyskami / DVD / nagrywajka ?

jakies problemy to zawsze sa :((

>pozdrawiam,
>i z gory dzieki z pomoc
>Filip Pankau