Re: Pentium czy AMD

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 17:08:48 MET DST

On Fri, 07 Apr 2000 14:47:48 GMT, "kristof" <kris12_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>sorka ale bede uparty roznica jest zauwazalna

Jest zauwazalna w niektorych grach pod warunkiem ze drivery karty sa
zoptymalizowane pod 3DNow - w innym wypadku niespecjalnie ...

>ja tez nie twierdze ze do wykorzystania sie nie nadaje alez wprost
>przeciwnie tyle ze jak sam napisales niestety nikt nie pisze programow
>wykorzystujacych go (wiem wiem ... z tym nikt to przesadzilem)

Chodzilo mi tylko o to "nikt". Optymalizacja oprogramowania pod
konkretne procesory nie jest zbyt dobra rzecza z punktu widzenia
producenta oprogramowania - dlatego jest jak jest ...

>przykro mi jezeli Poczules sie obrazony tym niefortunnym zwrotem, nie bylo
>moim celem kogokolwiek obrazac

I niech tak pozostanie. Ja sie nie obrazam - po prostu na forum
publicznym obowiazuja pewne zasady

Pozdrowienia

Vindex