Re: czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 00:18:31 MET DST

ADA$ wrote:
>Tansza wersja Athlona na socket A.

a czy wiadomo kiedy się pojawi? kilka tygodni? miesięcy?

>Nic takiego nie powiedzialem. Chodzi mi tylko o to, ze socket7 to malo
>przyszlosciowe rozwiazanie bo AMD prawdopodobnie nie wypusci juz nic
>powyzej K6-2 550. Tak wiec przy nastepnej zmainie procka znowu
>bedziesz musial zmieniac plyte.

moim pierwszym PCtem był 386SX 16, o ile pamiętam to _zawsze_ przy zmianie
procesora musiałem zmieniać płytę

>Jak mozesz to rzuc mi je na priv. Moj Gravis lezy w szafie od ponad
>roku a chcialbym go jeszcze wskrzesic bo mam do niego sentyment ;)

ALSA = Advanced Linux Sound Architecture :-)

>Prawie wszystko jest tansze od Asusa ;). FIC 503A ma najnowsza wersje
>MVP3 oraz supersouth z MVP4 (obslugujacy m.in. UDMA/66 i wbudowany
>dzwiek). Jest bezkonfliktowa, nie ma problemu z uruchomieniem TNT2 w
>trybie AGP 2x co w wielu plytach SS7 sie nie udaje.

1) czy ten FIC ma wbudowany dźwięk? :-o
2) czy Asus P5A nie działa z TNT2?

>Podkrecanie to temat gruba ksiazke. Czytaj grupe to sie wszystkiego
>dowiesz.

jak na razie się dowiedziałem, że "VIA to !@#!)@" i wreszcie
zacząłem używać killfile :-) ogólnie grupa niezbyt mi się podoba,
ale przynajmniej mogę się dowiedzieć czegoś przed kupnem

>1 AGP, 4 PCI, 1 AMR, 1 ISA

hmmm... tylko 4 PCI? Asus ma 5

>Jezeli chcesz pograc to przy TNT2 musisz miec wiecej niz 64MB ramu
>inaczej wiele gier bedzie skakac.

z czego to wynika?