Re: Asus P5A czy FIC 503?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 00:18:27 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
>Pewien jesteś, że nie ma? Asus P5A jest chyba na Aladdinie V, a nie
>podejrzewałbym tego chipsetu o brak UDMA...

tak mówił sprzedawca w sklepie i ktoś na grupie... no chyba, że coś
źle zrozumiałem

>Ja bym wziął FICa, bo mam z nim bardzo dobre doświadczenia. Zresztą
>MVP3 sprawuje się lepiej w różnorakich środowiskach niż ALI. Asus
>jest troszeczkę szybszy od FICa, ale mimo to FIC daje większe możliwości
>podkręcania i ustawiania procesora i pamięci.

mam wrażenie, że i tak nie będę podkręcał procesora, chcę mieć
komfort stabilnej pracy, a ogromna prędkość nie jest mi raczej
potrzebna
czy możesz mi _konkretnie_ wyjaśnić czym się różni MVP3 od ALI, albo
chociaż z jakim sprzętem może dobrze nie działać?