Re: czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 17:16:07 MET DST

Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

>a czy wiadomo kiedy się pojawi? kilka tygodni? miesięcy?

Podobno maja sie pojawic w maju ale dolicz jeszcze troche zanim beda w
sklepach.

>moim pierwszym PCtem był 386SX 16, o ile pamiętam to _zawsze_ przy
zmianie
>procesora musiałem zmieniać płytę

Moj byl lepszy!!! ;) Zaczynalem od 386SX 25

>ALSA = Advanced Linux Sound Architecture :-)

Niedawno kupilem dysk i wlasnie sie przymierzam do instalacji linuxa.

>1) czy ten FIC ma wbudowany dźwięk? :-o

Sa wersje z dzwiekiem i bez. Roznica w cenie 10zl. Ja wylaczylem
dzwiek w biosie bo wole zeby mi gral live.

>2) czy Asus P5A nie działa z TNT2?

Dziala.

>jak na razie się dowiedziałem, że "VIA to !@#!)@"
Niestety sporo w tym prawdy. W ogole chipsety pod K6-2, szczegolnie
starsze wersje, sa kiepskie. AGP to wynalazek intela i duzo czasu
minelo az inni producenci chipsetow nauczyli sie toto obslugiwac. Jak
wspomnialem poprzednio nowe MVP3 nie maja z tym problemu.

>zacząłem używać killfile :-) ogólnie grupa niezbyt mi się podoba,
>ale przynajmniej mogę się dowiedzieć czegoś przed kupnem

No to zapraszam na news://news.cavern.com.pl/amd3dnow tam sie dowiesz
wszystkiego w tym temacie i nie bedziesz musial uzywac killfie :)

>hmmm... tylko 4 PCI? Asus ma 5

Asus ATX faktycznie ma 5 ale Asus AT ma tylko 3. FIC tez jest AT a ma
4 wiec plus dla FIC'a ;)

>z czego to wynika?
Z mojego doswiadczenia ;) Najlepszy przyklad to gra "Driver". Na 64MB
skakala nawet przy minimum detali a gdy dolozylem drugie 64 chodzi jak
burza przy ustawieniach "ultra". Taki urok tej karty i niewazne, ze
sama riva ma 32MB na pokladzie.

____

ADA$
adamur_at_box43.gnet.pl