Re: MATROX MG400 - PROBLEM

Autor: Zb. Ja. (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 22:30:14 MET DST

skorpi wrote:

> Czesc .
> MAm problem z karta graficzna MATROX MG400.
> No wiec po jej zamontowaniu i wlaczeniu komputera
> otrzymuje sygnaly dziekowe (chyba 3 krotkie dzkieki).
> Tak jakbym mial zle zamontowana karte ... ale ona jest
> na 1000% dobrze wsadzona .... jak bylem w serwisie to mi
> mowili ze trzeba cos przestawic i zebym do nich kompa przyniosl.
> CO gorsza nie kcieli mi powiedziec gdzie i co mam przestawiac .... chcieli
> zebym im zaplacil qrde za usluge ...... Mam nadzieje ze mi pomozecie ..
> Pozdrawiam
> Skorpi

No niestety, wiele problemów związanych z komputerami nie polega na 1000%
pewności dobrego wsadzenia.
Jest to sprawa, z której na wiosnę czyli okresie nasilenia różnych prac
ogrodowych niewiele osób zdaje sobie sprawę.
Tak do końca z Twojej informacji nie wiadomo gdzie ta karta została wsadzona.
Pod Matroxa MG400 gleba musi być lekko spulchniona i nawożona naturalnie
(dlatego w nazwie to „G”)
Jak dźwięki są trzy krótkie, trzy długie i znów trzy krótkie, to komputer
nadaje SOS. To wiadość pewna.
Bardzo dobre efekty, przed zamontowaniem czegokolwiek w komputerze, daje
przeczytanie dokumentacj do płyty głównej (to taki nudny tekst złośliwie
pisany w obcym języku albo nawet w kilku językach, też niestety obcych)
Kanadyjczycy od Matroxa dodają też jakieś głupkowate teksty nawet po włosku i
niemiecku jak by po angielsku i francusku było mało. Szkoda oczu na czytanie!
A Ci z serwisu to faktycznie fiuty, żeby wołać pieniędzy za takie byle co...
Życzę dużo udanych instalacji

--
W&Z. Janeczek
bilboart_at_lodz.pdi.net