MATROX MG400 - PROBLEM

Autor: skorpi (skorpi_at_krosno.com)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 20:37:07 MET DST

Czesc .
 MAm problem z karta graficzna MATROX MG400.
No wiec po jej zamontowaniu i wlaczeniu komputera
otrzymuje sygnaly dziekowe (chyba 3 krotkie dzkieki).
Tak jakbym mial zle zamontowana karte ... ale ona jest
na 1000% dobrze wsadzona .... jak bylem w serwisie to mi
mowili ze trzeba cos przestawic i zebym do nich kompa przyniosl.
CO gorsza nie kcieli mi powiedziec gdzie i co mam przestawiac .... chcieli
zebym im zaplacil qrde za usluge ...... Mam nadzieje ze mi pomozecie ..
Pozdrawiam
   Skorpi