Re: MATROX MG400 - PROBLEM

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 22:51:54 MET DST

skorpi wrote in message ...
>Czesc .
> MAm problem z karta graficzna MATROX MG400.
>No wiec po jej zamontowaniu i wlaczeniu komputera
>otrzymuje sygnaly dziekowe (chyba 3 krotkie dzkieki).
>Tak jakbym mial zle zamontowana karte ... ale ona jest
>na 1000% dobrze wsadzona .... jak bylem w serwisie to mi

Ja bym wszedl do biosu i sprawdzil jak jest ustawiony wybor kart
graficznych (nie pamietam ale jest taka opcja AGP/PCI VGA first) upewnij
sie ze masz ustawione na AGP. Jezeli to nie pomoze to musisz skombinowac
sobie jakakolwiek karte na PCI wlozyc ja w plyte przelaczyc w biosie na
PCI uruchom komputer, wyciagnij karte na PCI i przelacz w biosie. Od tej
pory powinno juz dzialac. W razie dalszych problemow ja zrobilbym update
biosu plyty glownej, bo do G400 na razie nie ma nowszego biosu.

Pozdrawiam
Slawek