Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 15:42:19 MET DST

On Mon, 3 Apr 2000 14:51:47 +0200, "Joustin" <joustin_at_geocities.com>
wrote:

>Eee tam ... to jest ciagle w9x :(

A ktos twierdzil inaczej? :))

>Faktycznie jest cos takiego ze wiekszosc programow dziala przede wszystkim
>pod W9x i rowniez pod NT... programow TYLKO dla w9x i NT jest na prawde
>niewiele!!

Oj zdziwilbys sie :))) Wystarczy ze sa programy pod w95 ktore nie
chodza pod w98 :))

>Nie mozna tak mowic ciagle ze to nie dziala czy tamto... pominmy tez sektor
>malych shareware ktore (dzieki zunifikowanym bibliotekom C i VB) w 95%
>przypadkow dzialaja wszedzie.

O siweta naiwnosci :)))

>Sam Millenium to dalsza proba latania starych dziur w jadrze w9x... wiemy ze
>to juz jest ostatni tego typu produkt.

Ktory jaz juz to wiemy ...

> Wszystkie nastepne beda na NT...

Albo i nie ...

>oczywiscie mogly wyjsc normalne patche do w9x (czemu nie ma servicepackow?),
>ale MS oczywiscie wykorzystal okazje zeby znowu zarobic! :P

Sam sobie odpowiedziales :))

>Znowu wyjdzie produkt, ktory bedzie mial podobne roznice miedzy 98, jak 95 i
>98 (czyli kosmetyka+pare patchow+IE).

A co jeszcze chcialbys poprawic? :)))

>Mozna polemizowac czego oni tam nie poprawili (bawiles sie beta R2 ?), ale
>fakt faktem ze bedzie to normalny Windows 99.[9] :(

I niczego innego nie nalezaloby sie spodziewac

>Wiec pozostawiamy to do wlasnej analizy zainteresowanym :)

Dokladnie :))

>Nie rozumiesz mojego gdybania!

Moze :))

>OCZYWISCIE ze nie moze sobie na to pozwolic... ale czemu nie ZACZELI robic
>takiego jadra od czasow 9x... win 3.10/3.11 ma niewiele wspolnego z win9x.
>Jedynie elementy jadra 16 bitowego sie pokrywaja... a tak robili od nowa!

Ktorego jadra? Tego z W2k? Millenium?

>Wtedy raczej nikt nie plakal zeby jego programy z win3.11 dzialaly pod nowym
>(wspanialym!) win95 :)

Alez plakal, plakal ... Wiele firm z tego powodu dlugo nie
przechodzilo na w9x ...

>Nic nie zmienialem :-)))

Moze masz "auto update"? :))))

>Nie mam czasu...

Marudzisz :))

> ale kolejna ciekawostka --- zauwazylem tez ze SOF dziala
>rownie plynnie (o ile nie lepiej) pod w2k :-))))

Znaczy ze w9x masz fatalnie skonfigurowane :)))

>heh!! Zaden z ww. mi nie chodzi... Power nie odtwarza, a WinDVD2000 nie
>uruchamia sie (100% procka)

A ASPI zainstalowales? Bo bez tego to raczej zaden z softplayer'ow Ci
nie pojdzie ...

>Dziesiatki :-)

No, moze troche mniej :))

>Lubie "grzebac" :)))

W zaleznosci od celu grzebania nazywa sie to albo archeologia albo
nekrofilia :)))

>WARNUNG! (wszystkich zboczencow i zoofilow [hehehehe] uprasza sie o nie
>czytanie powyzszej linijki) WARNUNG!

To nie do mnie :))

>Moglem dac ostrzezenie wczesniej :)

Trza bylo wstawic SPOILER SPACE :)))