Odp: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 22:29:59 MET DST

Czy to juz koniec tego watku?
Jesli tak, to trzeba zglosic go do Ksiegi Rekordow Guinessa.
:-)

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu
http://hossa.ae.wroc.pl
hossa_at_manager.ae.wroc.pl
Użytkownik Vindex <vindex_at_post.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:ed7hes4lhum04jbv8vat14qonrig4c7iec_at_4ax.com...