Odp: Via apollo 133 pro cała prawda

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 14:07:15 MET DST

Mam MSI 6309 VIA 133A
celeron 333_at_450 (FSB 90, PCI 30)
96 RAM na 60 Mhz
dysk UltraATA 66
grafika: S3 Virge DX 4 MB + Voodoo II 8MB
Unreal Tournament 800x600 demo sciagniete z
http://www.benchmark.ceti.com.pl dzial pomiar
textury na medium
wynik 39 fps

Jesli ktos ma porownywalny sprzet na BX i moze podeslac wynik w tym demie to
byloby fajnie
Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu
http://hossa.ae.wroc.pl
hossa_at_manager.ae.wroc.pl

Użytkownik Mirek <mirskor_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8c9n7e$kjd$1_at_helios.man.lublin.pl...