Odp: Via apollo 133 pro cała prawda

Autor: Mirek (mirskor_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 11:12:39 MET DST

Użytkownik Piotr Traczykowski <ptracz_at_ippt.gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8c9lpt$42$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> To co piszesz to moze byc prawda, mam pod reka dwa komputery i trzeci
> kolegi, te dwa maja VIA133PRO, VIA133A, ten kolegi to BX, pomiedzy 133PRO
> 133A jest przepasc jezeli chodzi o transfery pamieci RAM poza tym plyta
jest
> ewidentnie wolniejsza zarowno od BX jak i 133A, pomiedzy 133A i BX'em
> wikszych roznic nie stwierdzilismy.
>
> Piotr

Ciekawe, że pomiędzy 133A a BX nie stwierdziliście większych różnic. Ja mam
133A w testach sandry memory benchmark wskazuje 92 Mb/s. Gdy tymczasem
P266MMX wskazuje na ok.100. Ale może to wynikać jak już gdzieś pisałem (inne
testy również) z braku optymalizacji programów testowych na ten chipset.
Przecież niektóre testy pokazują np. procesor AMD400 jest szybszy od
celerona 400. Co wy na to? Aha, napiszcie jak wypadają porównania
rzeczywistej pracy z grami i programami a nie testy. To może być klucz.