Re: Via apollo 133 pro cała prawda

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 15:05:58 MET DST

> Ciekawe, że pomiędzy 133A a BX nie stwierdziliście większych różnic. Ja
mam
> 133A w testach sandry memory benchmark wskazuje 92 Mb/s.
Bardzo mizernie ja mam na celu433 okolo 220(i)/270(f)

Gdy tymczasem
> P266MMX wskazuje na ok.100.
Jak rozumieme PII266 ? jak to jest p1 to jak wlozyles go do BX'a ?
 Ale może to wynikać jak już gdzieś pisałem (inne
> testy również) z braku optymalizacji programów testowych na ten chipset.
> Przecież niektóre testy pokazują np. procesor AMD400 jest szybszy od
> celerona 400. Co wy na to? Aha, napiszcie jak wypadają porównania
> rzeczywistej pracy z grami i programami a nie testy. To może być klucz.

Jestesmy pracownikami placowki naukowej nie gramy :-)) a powazniej to
testowalismy tylko w 3dmark99 ale mamy rozne karty graficzne (vanta 16 vs
savage4) tak w przyblizeniu wyszloby to samo (oczywiscie co do BX i 133A)

Piotr