Re: HP 8100i - p³yty 700 MB

Autor: Przemys³aw So³tysiak (chlop_at_promail.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 21:39:19 MET DST

Czesc.
Wiêkszo¶æ modeli bez ¿adnych problemów nagrywa p³yty 80-minutowe. S± jednak
wyj±tki.
Jednym z takich modeli jest HP8100 (Sony CRX-100), który mo¿e nagraæ tylko
do oko³o 78:30.
Wejdz na strone producenta i sprubuj znalesc uaktualnienie biosu nagrywarki
( firmware w wersji 1.0n)
Zatem czy sprawa ta nadaje siê do serwisu - a po co zaraz serwis ? nie
prosciej zaktualizowac wlasnie firmware samodzielnie przeciez producent po
to wlasnie wydaje uaktualnienia.I jeszcze nie zapomnij o sofcie bo nie
wszystkie programy daja mozliwosc nagrania plytek wiekszych niz 650 mb np
nie potrafi tego Easy CD Creator ponizej wersji 3.5c