Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 22:39:43 MET DST

> Powiedzmy ze jak mialem Amige to byles jeszcze dosc maly :)) Tyle ze
> nie wiem po co przytaczasz przyklad Amigi skoro ona wlasnie opierala
> sie glownie na specjalizowanych ukladach

uklad specjalizowany ?
a co takiego w tym bylo specjalizowanego ?
specjalnie oprogramowana mogla robic rownie duzo co pecet

a skoro amiga to dla ciebie zly przyklad to pozostaja jeszcze konsole i
przyklad perelka : komp z linuxem - na p120 gralem w q2 z mp3 (max jakosci)
w tle
pod windami w zyciu bym nawet w q1 nie pogral (oczywiscie bez zadnej
akceleracji)

pozdro . Glina