Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 17:28:18 MET DST
Hi!
"Joustin" <joustin_at_geocities.com> napisal(a):
>Wypluj! :-)
Hrhrhrhrh... TFU !!!!!!!
Sam chciales :)
>jesli korzysta z rozszerzen, analizuje teren (w FPP) i srodowisko to efekty
>sa rowne (lub lepsze) w por. do A3D...
A ktore gry korzystaja z EAX tak intensywnie ?
I co z pozycjonowaniem w pionie ?
>Swoja droga.. na poczatku bylo wiecej gier ktore mialy A3D (jezeli
>obslugiwaly jakies 3DSOUND to wlasnie A3D). Obslugujace EAX-a nalezaly do
>rzadkosci...a teraz? Wrecz odwrotnie!
Nowosci, nie ? Q3 na przyklad... ;)
-- Pozdrawiam !!! MGB ---------- mgb_at_poczta.onet.pl ICQ #49474044
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:58:13 MET DST