Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 17:28:18 MET DST


Hi!

"Joustin" <joustin_at_geocities.com> napisal(a):

>Wypluj! :-)

Hrhrhrhrh... TFU !!!!!!!
Sam chciales :)

>jesli korzysta z rozszerzen, analizuje teren (w FPP) i srodowisko to efekty
>sa rowne (lub lepsze) w por. do A3D...

A ktore gry korzystaja z EAX tak intensywnie ?
I co z pozycjonowaniem w pionie ?

>Swoja droga.. na poczatku bylo wiecej gier ktore mialy A3D (jezeli
>obslugiwaly jakies 3DSOUND to wlasnie A3D). Obslugujace EAX-a nalezaly do
>rzadkosci...a teraz? Wrecz odwrotnie!

Nowosci, nie ? Q3 na przyklad... ;)

--
Pozdrawiam !!!
MGB
----------
mgb_at_poczta.onet.pl
ICQ #49474044


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:58:13 MET DST