Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Joustin (joustin_at_geocities.com)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 19:43:49 MET DST


"MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote in message
news:m95ces4qlipnk6sqbg37q5fjv1s5q824bi_at_4ax.com...
> Hi!
>
> "Joustin" <joustin_at_geocities.com> napisal(a):
>
> >Wypluj! :-)
>
> Hrhrhrhrh... TFU !!!!!!!
> Sam chciales :)

[ryp] -- [plask]

Fuujj!! Ja Ci tu zaraz dam!! Teraz to posprzataj!

>
> >jesli korzysta z rozszerzen, analizuje teren (w FPP) i srodowisko to
efekty
> >sa rowne (lub lepsze) w por. do A3D...
>
> A ktore gry korzystaja z EAX tak intensywnie ?
> I co z pozycjonowaniem w pionie ?
eee... czepiasz sie :-)
w EAX3.0 bedzie :-))) (no i nie musimy zmieniac kart zeby dodac pare pierdol
:)

> >Swoja droga.. na poczatku bylo wiecej gier ktore mialy A3D (jezeli
> >obslugiwaly jakies 3DSOUND to wlasnie A3D). Obslugujace EAX-a nalezaly do
> >rzadkosci...a teraz? Wrecz odwrotnie!
>
> Nowosci, nie ? Q3 na przyklad... ;)

Nedzny przyklad... porozgladaj sie lepiej :-)

                            Joustin



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:58:14 MET DST