Re: Asus P3C-2000 - klopoty?

Autor: Czartek (czartek_at_polbox.com)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 17:26:33 MET DST

Wiktor Dzierzecki - YanosiC wrote:

> Wlasnie sie dowiedzialem ze niektorzy maja dziwne klopoty z uruchomieniem komputerow zlozonych na kregoslupie Asus P3C-2000. Byc
> moze to wada fabryczna. Wie ktos cos na ten temat?
> --
> YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
> najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online:
> http://www.republika.pl/yanosic/
> dzierzecki_at_poczta.onet.pl | yanosic_at_box43.gnet.pl

Jestem od około miesiąca "szczęsliwym" posiadaczem tego cacka.
Niestety - najpierw okazało się, że specyfikacja płyty na stronach
ASUS'a to skucha. Nie obsługuje Celeronow (chodzi tylko od 100 MHz w
górę).
Teraz walczę z gierkami. Częsć się kompletnie sypie lub startuje co 10
raz.
Mam Vipera 550 16 MB ramu i mam częste zwisy.

Na starej płycie System Shock 2 chodził jak złoto. Tutaj zaiwesza się po
starcie. Inne gierki tak samo. Przeważnie te bardziej wymagające od
karty graficznej. Dla testu odpaliłem jakąs wersje demo 3D MAX'a - też
zawisł.

Co ciekawe - programy pracujące w 2D chodzą jak złoto i nic nie wisi.

Inną ciekawostką jest brak możliwosci podkręcenia karty graficznej w
PowerStripie - OPCJE ZMIANY CZĘŚTOTLIWOŚCI są niedostępne. Przedtem -
nie do pomyslenia.

Jak ktos ma pomysły co z tym zrobić to czekam !!! Bo jak nie to sprzedam
to w trzy diabły...

--
Pozdrawiam
Czartek