Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Joustin (joustin_at_geocities.com)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 16:05:17 MET DST


> Nie maja lepszy trojwymiar nawet na A3D 1.0 niz Live na EAX 2.0
> --

Wypluj! :-)

EAX zalezy generalnie od dobrego skonfigurowania (czyt. opisania) w
programie/grze ... jezeli poprawnie gierka korzysta z EAX to potrafi
wytworzyc lepsze efekty (mniejszym kosztem) niz na Vortexie...
Jesli giera uzywa sobie tylko jakiegos preset-a (pt. np. "Cave") i caly czas
(nawet w menu) z tego korzysta, to faktycznie mozna sie skrzywic... ale
jesli korzysta z rozszerzen, analizuje teren (w FPP) i srodowisko to efekty
sa rowne (lub lepsze) w por. do A3D...
Swoja droga.. na poczatku bylo wiecej gier ktore mialy A3D (jezeli
obslugiwaly jakies 3DSOUND to wlasnie A3D). Obslugujace EAX-a nalezaly do
rzadkosci...a teraz? Wrecz odwrotnie!

                                Joustin



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:58:13 MET DST