Odp: jaki dysk polecacie ? Caviar,Quantum,IBM ?

Autor: Raf (raf_at_world-comp.com.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 15:15:17 MET

Nie nazekam na Seagate'y (w koncu sam urzywam 850 3 lata- ze jest wolny to
inna sprawa), ale IBM'y przypadly mi do gustu.
Jednakze dyski psuja sie wszystkim i wieksza uwage powinnismy skupic na tym
jak producenci sa sklonni do wymiany takiego hdd.

---- Raf
Użytkownik Michał Gosztyła <M.g_at_No-damn-spam.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:GD%t4.8969$WD.186059_at_news.tpnet.pl...