Re: HPT366 a busmaster

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 14:58:53 MET

On Sun, 27 Feb 2000 19:47:27 +0100, "DooMiniK"
<doominik_at_wroclaw.eta.pl> wrote:

>Ja jednak preferuję seterowniki z Windows
>(nie bawie sie w sterownik Abita)
Troche się pogubiłem. Oprócz tego sterownika bus master mam
zainstalowany steronik od hpt366 (isntaluje się w sterownikach SCSI).
Bez tego sterownika dysk na kontrolerze UDMA66 pracował w trybie
zgodności z MSDOS.
O jaki sterownik Abita tobie chodzi?

>Wystarczy sprawdzić jakim kolwiek (bogatym w funkcje)
>programem do testowania sprzętu (np. z płyt "Chipa").
>Większość podaje stopień obciążenia CPU przy transmisji
>z dysku twardego ...
>W PIO jest to bardzo dużo zasobów, w UDMA mało.
>
>ps. Trochę wypadłem z tematu: jakie zasoby masz
>dokładnie obciążone ???
według Widowsowego Monitora systemu Jądro: użycie procesora. Wg
memwachera: cpu usage. norton system doctror podawał troche mniej ok.
50%, (tamte 2, 100%) ale to obciążenie się czuje. Chwilami jak pracuje
dysk nawet myszka się zacina.

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl