Re: jaki dysk polecacie ? Caviar,Quantum,IBM ?

Autor: Michał Gosztyła (M.g_at_No-damn-spam.com)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 03:05:26 MET

Raf napisał(a) w wiadomości:
>A ja na to IBM, jak firma to firma (nie ma co wiecej opisywac bo bylo sporo
>rozmow juz na ten temat)
>
>pozdrowka

Ciagle jeszcze można coś dodać - ja np. do niedawna miałem IBM DJNA 18gb -
padł po 3 miesiącach, był głośny i relatywnie wolny...teraz kupiłem
Seagate'a Barracude - 28.5 gb i jest miodzio! Cichutki i ze 2 razy szybszy
(no może ciut przesadziłem)....tak wiec z dyskami to nie taka prosta sprawa.
Np. w mojej firmie ciągle jeszze pracuje moj 3-letni Sgt Medalist - 0 bad
sectorow.

Moim zdaniem jakość IBM to mit. Ja już wiecej tych dyskow nie kupie.

Pozdrawiam,
Michał