Odp: jaki dysk polecacie ? Caviar,Quantum,IBM ?

Autor: Michał Gosztyła (Ubik_at_wenus.sun.milkyway.org)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 16:24:10 MET

> Nie nazekam na Seagate'y (w koncu sam urzywam 850 3 lata- ze jest wolny
> inna sprawa), ale IBM'y przypadly mi do gustu.
> Jednakze dyski psuja sie wszystkim i wieksza uwage powinnismy skupic na
tym
> jak producenci sa sklonni do wymiany takiego hdd.

W moim przypadku musze pochwalic firme TCH, po kilku dniach kiedy okazało
się, że nie mają takiego modelu w magazynie zwrócili mi pieniądze.

Aha, przy okazji rozmawiałem sobie z serwisantami i mówili, że sporo tych
IBM'ów wraca do nich - to głównie dlatego nie kupiłem następnego. Jeszcze
wcześniej miałem ibm 6.4 i szczerze mówiac tez nie byłem zadowolony, co
prawda nie padł ale był głośny i wolny.

Pozdrawiam,
Michał