Re: Czy BE6-II jest naprawde az tak zla?

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 13:16:15 MET

> 1. Co jest oczywiste? Wlasnie to mi wyjasnij...

Oczywiste jest to , ze nie zostanie zcachowany caly plik

> 2. Autor tamtego posta pisal, ze plik byl zdefragmentowany
> wiec sadze, ze cale partycje tez (badz byly puste)...
a ot twoj wczesniejszy post :

"...> Poza tym taki test trzeba by wykonac na czystych partycjach.
> Inaczej na kazdej partycji plik bedzie w innym stopniu zdefragmentowany.

A... to tak. W dodatku najlepiej jak te patrycje sa
mniej wiecej w tym samym miejscu na talerzach twardzieli.
I jeszcze zeby byl ten sam FS i wielkosc klajstra na obu
patrycjach. I kopiowac tym samym programem w tych samych
warunkach (bez antywirusa i innych spowalniaczy w tle).
I zeby oba dyski byly same na tasmach (oba jako master)
i zaden nie byl dyskiem systemowym ;)
I oczywiscie ustawienia w biosie takie same dla obu
twardziakow!....."

> 3. Jaka jest roznica w wydajnosci tych dyskow?
> oba udma-66, 7200rpm, nie wiem tylko po ile pamieci
> podrecznej maja

Nie wiem jaka jest roznica - nawet nie mam wczesniejszych postow
Gosc nie napisal z tego co pamietam co to za dyski.
Ale jesli to np. IBM i Caviar to moze byc znaczaca

> Wykrecasz sie i tyle.
> Miroo

Sam sie wykrecasz :)

Roger