Re: Czy BE6-II jest naprawde az tak zla?

Autor: Miroo P. (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 15:38:42 MET

In article <894b9p$mm1$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl says...

> To jest oczywiste. Ale ja podalem to jako jeden z powodow
> dla ktorych wynik jest tak cienki. Reszta to moze byc inny stopien
> defragmentacji, no i roznica w wydajnosci dyskow
> Roger

1. Co jest oczywiste? Wlasnie to mi wyjasnij...
2. Autor tamtego posta pisal, ze plik byl zdefragmentowany
wiec sadze, ze cale partycje tez (badz byly puste)...
3. Jaka jest roznica w wydajnosci tych dyskow?
 oba udma-66, 7200rpm, nie wiem tylko po ile pamieci
podrecznej maja

Wykrecasz sie i tyle.
Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"