Odp: BH6 i PIII EB ?

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 13:21:21 MET

Działać będzie ale jako PIII 450 Mhz płyta ta nie obsługuje FSB 133 można z
overclockować ale to i pamięci 133 Mhz i taktowanie AGP i PCI się zwiększa o
ile PCI można zmiejszyć dzielnik to nie wiem czy AGP jest taka mozliwość

Użytkownik Sieger <sieger_at_priv4.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:89dfb0$dmh$1_at_helios.man.lublin.pl...