Re: Pomocy ! Pare podstawowych pytan o sprzecie.

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 13:08:39 MET

"Sebastian S." <sebastin_at_free.koti.com.pl> wrote in message news as follows:
> Witam !
>
> Mam pare pytań odnośnie nowego sprzętu komputerowego
> Mianowicie:
>
> ------------ Czy warto kupić płyte na Slot1 oraz celeron na S370 (z
> przejsciówką z S1 na S370),

to jest rozwiazanie bardziej przyszlosciowe

> czy lepiej płyte s370 bez przejsciówki z celeronem?
>
> ------------ Czy można podkręcić celerona z gniazdem S370

mozna

> ------------ Czy można podkręcić celerona z gniazdem S370 włożyny z
> przejsciówką do płyty S1
> (zaklejając nużke w przejsciówce)?

po co zaklejac nozke ?

> ------------ Jaka jest róznica slotu AGP x1 a Agp x2 ? Czy to prawda że
> niektóre plyty obsługuja
> AGP x1 ? Jaką płyte warto kupić z AGP x1 czy x2. Czy
> jest duża róznica w możliwosciach?

plyty na BX maja obsluge AGPx2

> ------------ Czy dla płyt all-in-one (zintegrowana karta grafiki i
> dźwiękiem) mozna "wyłaczyć" np. karte
> grafiki i wykorzystac katre "włozona" do slotu, czyli
> grafika na osobnej karcie? Tego
> rodzaju płyty nie mają już AGP Pradwa?

mozna wylaczyc

> ------------ Tak samo, dla płyty z budowana kartą dzwiękową czy można ja
> wyłaczyc aby wykorzystać
> nową kartę?

mozna wylaczyc
Ale plyty all-in-one to najczesciej straszny badziew - moim zdaniem nie
warto
Chyba ze do biura

> ----------- Spośrod wymienionych płyt z jakiej firmy warto kupić,
rozchodzi
> mi się o tanie płyty o przy tym
> nie zawodne, stabilne: PROCOMP, SHUTTLE, ELPINA. Jakę
firme
> lepiej polecić.
> Elpina jest najtajsza ale czy warto kupić płyte z tej
firmy.

No coz jesli chcesz podkrecac, co wynika z tekstu powyzej,
postaraj sie o lepsza plyte:
Abit, Asus

Roger