Odp: Typ procesora assemblerem...

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 12:21:32 MET

Najprosciej jak się da to testować, czy wykonuje instrukcje odpowiednie
kolejnym modelom :)))
Po za tym z tego co wiem to od któregoś modelu jest instrukcja
identyfikująca :))

Użytkownik Witold Rychtowski <witoldr_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89c41v$72e$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Hej,
>
> Potrzebuje z poziomu assemblera dobrac sie do informacji jaki procesor
siedzi w
> komputerze.
> Nie potrzebuje jego szybkosci. Tylko typ -
8088/268/386/486/Pentium/PII/PIII.