Odp: Masz problem z pc? napisz

Autor: Mariusz (maroles_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 12:24:44 MET

Witaj !
Mam na imię Mariusz.
Jestem tu nowy. Internet mam zaledwie od stycznia. Jeśli będzie coś nie tak
to sorry.
Mój problem a dokładnie to mojego znajomego dotyczy komputera który się
zawiesza zaraz po włączeniu zasilania, tzn po włączeniu zasilania, ciemny
ekran, świeci się LED twardziela oraz CDROM-a, nagrywarki, nawet bios nic
nie pokazuje. Wcześniej tak nie było. Stało się tak gdzieś pół roku temu.
Obiawy ukazywały się stopniowo, teraz to już za każdym razem się zawiesza po
włączeniu i trzeba wciskać klawisz reset aby się uruchomił. Po uruchomieniu
komputer pracuje normalnie nic się nie dzieja. Komputer nie jest
przetaktowany. Pośada obudowe ATX. Konfiguracja nie była zmieniana od
nowości. Ciekawe jest to że jak pochodzi 2godz to problem znika?.
Proszę cię więc o pomoc.
Kontakt: maroles_at_poczta.fm lub maroles_at_interia.pl

Użytkownik Informatyk <izbalekb_at_pro.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38b3f484_at_news.vogel.pl...