Re: Nagranie nietypowych płyt Cd.

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 11:33:00 MET

czesc
nie, nie ma raczej opcji zrobienia kopii 1:1 bez znajomosci docelowego systemu
plikow.
czy to jest scsi czy ide nie ma wiekszego znaczenia.
Postaraj sie wyczytac w jakim systemie plikow sa dane dzwiekowe zapisane na
dysku w akai
(moze gdzies w szczegolach technicznych)
jesli dojdziesz, postaraj sie odczytac te dane (watpie zeby windows dal rade,
chyba ze to FAT co watpie...)
to na tyle bye