Odp: ASUS P3C 2000

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 09:12:40 MET

Po pierwsze pamięć rozumiem masz w DIMM'ach po 64 MB = 8*8Mb ( dokładnie
wyspecyfikowane w instrukcji jakie DIMM chodzą z tą płytą nie wszystkie).

1 Jeżeli pamięci są jedno strone, muszą być obsadzone w pierwszy i w trzecim
slocie.
2 Jeżeli dwu strone w pierwszym i drugim
3 Jeżeli jedna dwu strona a druga jednostrona to jedno strona w pierwszym a
dwu strona drugim inaczej ma prawo niedziałać. :))))
Wesołe po zatym płyta jest bardzo wybredna co do pamięci..
Układ i820 ma problemy z obsługiwaniem starszych kart PCI takich ponad
półrocznych :)))))
Ma również problemy zasilaniem bardziej wymagających kart AGP wstylu MG400 i
GForce.
Nie wiem czemu poprawnie działała mi tylko z GForcem na DDR Ramach :)))

Mi się udało już tą płytę zmusić do pracy, jeszcze tylko 1300 zł na nowy
kontroler SCSI i może nie będzie się wieszać

Pablo

Użytkownik Paweł Szczygieł <szczygiel_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:%TNt4.6762$WD.163359_at_news.tpnet.pl...