Re: DVD

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 12:16:30 MET

To jest wieloczęœciowa wiadomoœć w formacie MIME.
--------------A539EB165D0A95110C46461F

Rozwiązanie było prostsze niż się spodziewałem. Wystarczyło wejść na stronę
http://www.sigmadesigns.com i zciągnąć najnowsze wersje sterowników i samego
programu (RealMagic Hollywood Plus). Tam też jak byk stoi, że najnowsza
wersja 1.8.1 usuwa błąd pojawiający się przy nietórych filmach (MMSYSTEM275)
- czyli tak jak u mnie.

Gdyby jednak ktoś chciał tę informację kiedyś wykorzystać - pamiętajcie o
ręcznym usunięciu wszystkich starych sterowników i dll'i z katalogu System,
bo zwykłe nadinstalowanie nowej wersji a nawet uprzednie odinstalowanie nic
nie daje.

MW

Marek Wojtaszek napisał(a):

> Być może ktos z Was jest w stanie mi pomoc.
> Mam napęd DVD NEC 5500A, do tego kartę Magic DVD. Wszystko to oczywiście
> stoi na Wirusie 95 oraz sprzęcie spełniające wszystkie wymagania
> producenta. Mam też kartę muzyczną opartą na OPTi930.
>
> Niejeden już film DVD na tej kupie żelastwa obejrzałem - do tej pory
> chodziło jak złoto. Niestety kupiłem wczoraj nowiutki filmik-bajeczkę
> "Dawno temu w trawie" dla dzieciaków (chociaż sam też go chętnie
> oglądałem - polecam!). Na okładce szumne hasło: "Pierwszy na świecie
> film DVD wyprodukowany z materiału cyfrowego!". Cóż z tego, skoro nie
> [...]

begin:vcard
n:Wojtaszek;Marek
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mwojtaszek_at_poczta.onet.pl
fn:Marek Wojtaszek
end:vcard

--------------A539EB165D0A95110C46461F--