Nagranie nietypowych p³yt Cd.

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 22:34:01 MET

Witam
Mam pytanie poniewa¿ jestem muzykiem i u¿ywam samplera Akai, Czy jest
mo¿liwe zapisanie u¿ywanych przezemnie d¼wiêków na p³ycie CDR.
Tzn. mój instrument ma jaki¶ swój system operacyjny i w swoim systemie
zapisuje d¼wiêki, w instrumencie ma hdd Scsi na którym wszystko jest
zapisywane. System w instrumenie umo¿liwia obs³ugê dysków Scsi tylko do 500
mb czyli mój dysk ju¿ jest zapchany barwami.Moje pytanie jest takie w jaki
sposób mogê przenie¶æ barwy z hdd na cdr. Poniewa¿ w instrumenice jest
mo¿liwe wczytywanie barw z Cd (oczywi¶cie posiadam napêd Cd Scsi).
Lecz mam problem poniewa¿ nagrywarkê posiadam w domowym Pc i jest ona Ide.
Je¿eli pod³±cze dysk z Akaia w komputerze z kart± Scsi i zwyk³ym dyskiem jak
przegraæ dane na zwyk³y dysk. Przecie¿ moje windowsy nie bêd± widzieæ dysku
który jest sformatowany w innym systemie?
Czy jest jaki¶ sposób by zrobiæ kopiê dysku 1 do 1 tzn. ¿eby dysk zczyta³
pokoleji zapisan± informacjê bez próby zrozumienia jej.

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452