Odp: HPT366 a busmaster

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 19:47:27 MET

Użytkownik Wojtek Frabinski <wojtekfr_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ojibs0ot17oudcar0pu2bj6usoc5fuj4f_at_4ax.com...

> Hmm, mam ten sterownik zainstalowany. Znaczy, że powinniennem go
> (Intela...) skasować?
Ja jednak preferuję seterowniki z Windows
(nie bawie sie w sterownik Abita)

> UDMA? Nie chodzi ci o DMA? UDMA nigdzie nie ma.
> Nic więcej nie ma na tej taśmie.
> Ale jak już pisałem, problem z obciążeniem CPU nie leży chyba w UDMA66
> bo po przełączeniu dysku na zwykły kotroler było to samo :-(

Wystarczy sprawdzić jakim kolwiek (bogatym w funkcje)
programem do testowania sprzętu (np. z płyt "Chipa").
Większość podaje stopień obciążenia CPU przy transmisji
z dysku twardego ...
W PIO jest to bardzo dużo zasobów, w UDMA mało.

ps. Trochę wypadłem z tematu: jakie zasoby masz
dokładnie obciążone ???

--
DooMiniK