Odp: Monitor zaczal mrugac - jaka przyczyna ?

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 19:55:52 MET

Użytkownik Iza & Mak <viktor_at_uznam.top.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:38b92bf2_at_news.vogel.pl...
> Witam grupowiczow
> Mam problem z monitorem ( Highscreen MS 1455M ) zaczal mrugac jak sie
> nagrzeje, ok 15-20 minut, odswierzanie na 60 Hz nic nie pomoglo, a nawet
> pogorszylo sprawe, czy naprawa w "wyspecjalizowanym" serwisie nieunikniona ?

Przez zaniesieniem do serwisu polecam
ściągnąć obudowę (POWER OFF !!! i odczekać !!!),
następnie małym pędzelkem odkurzyć wnętrze monitora.
(Ze specjalnymi względami dla kineskopu i cewek).
Chodzi o to, że kurz przewodzi prąd i to może powodować
zakłucenia ...
Może się uda, gdyż kurz jest też dobrym izolatorem i nie pozwala
odprowadzć ciepła na zewnątrz...

ps. Mój kolega kiedyś trzymał Chipy na monitorze. Nic u Ciebie nie leży ???

--
DooMiniK