Re: HPT366 a busmaster

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 17:24:11 MET

On Sun, 27 Feb 2000 16:31:54 +0100, "DooMiniK"
<doominik_at_wroclaw.eta.pl> wrote:

>I pamiętaj, że jak instalujesz HPT366, to nie możesz mieć
>Intel82371AB/EB PCI Bus Master IDE Controller !!!
>(bo wszystko się "posypie").
Hmm, mam ten sterownik zainstalowany. Znaczy, że powinniennem go
(Intela...) skasować?
>Zainstalowanie sterownika Bus Mastera to nie wszystko:
>1 - ukatywnij opcję UDMA w zakładce dysków.
UDMA? Nie chodzi ci o DMA? UDMA nigdzie nie ma.
>2 - zobacz w ramce startowej, czy płyta widzi UDMA
>3- na tej samej tasmie nie moze byc wolniejszego urzadzenia
> (np. stary dysk, lub CD-ROM na PIO X modzie
Nic więcej nie ma na tej taśmie.
Ale jak już pisałem, problem z obciążeniem CPU nie leży chyba w UDMA66
bo po przełączeniu dysku na zwykły kotroler było to samo :-(

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl