Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 16:45:30 MET


GLide wrote:
>>Wiesz, jak byl tworzony obraz na Amigach? I dlaczego stworzenie gry FPP
>>jest calkiem trudne, za to scrollowanie, animowanie itp. czegokolwiek
>>wrecz przeciwnie? :)
>Jak mniemam masz na mysli szczesny-nieszczesny tryb planar na A i w
>opozycji do niego chunky na Blaszaku.

jejku, gra FPP wymaga narysowania obrazu od początku na ekranie, tymczasem
scrolling sprzętowy nie wymaga prawie nic, dlatego proste komputerki
sobie z tego rodzaju grami radziły doskonale, nie mówcie, że na PC się nie
da, bo ja widziałem takie gry choćby na emulatorach...



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:47:29 MET DST