Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 00:42:39 MET


On Fri, 25 Feb 2000 15:41:12 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>Wiesz, jak byl tworzony obraz na Amigach? I dlaczego stworzenie gry FPP
>jest calkiem trudne, za to scrollowanie, animowanie itp. czegokolwiek
>wrecz przeciwnie? :)
Jak mniemam masz na mysli szczesny-nieszczesny tryb planar na A i w
opozycji do niego chunky na Blaszaku.
W scrollowaniu to planar jest super, ale poza tym....
Pamietam pierwsze wersje Scali na PC jak pieknie ciely sie wszelkie
"wjazdy bitmap itp." Smiechu bylo mnostwo.....

>Nie, bo i ataku nie bylo. Za to chyba udalo Ci sie popelnic standardowy
>blad polegajacy na stwierdzeniu typu "A bo na Amidze to chodzilo wolno, za
>to na moim P2-350 ten program zasuwa jak glupi" lub cos w tym stylu ;)
Mozliwe, ze tak to wygladalo, ale troche sie rozpedzilem. Mialem na
mysli porwnanie typowych uzywanych konfiguracji (niestety ekonomia ma
swoje prawa i trudno brac tu pod uwage potworki z PPC604 lub podobne
bo kosztuja niestety troche za duzo :-(
A o PII350 nie bylo mowy! :-)

>Chektor

Pozdrawiam
GLide



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:47:17 MET DST