Re: Abit BP6 i S3 Trio64

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 18:07:10 MET

Użytkownik Piotrek Metel <piotr.metel_at_medialine.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:38B4EBCA.94CE6383_at_medialine.pl...
> Problem z uruchomieniem W95/98.
> Dziala tylko ze standardowym sterownikiem VGA (16 kol 640x480), no i pod
> Linuxem - bez problemow!!!
> Nowy bios, kombinacje z roznymi portami PCI - nie pomogly.
> Niestety najnowsze sterowniki jakie zdobylem sa z 1996.
>
> Jakies pomysly?
U mnie bylo podobnie na BH6, wgralem nowy bios i po klopiocie, chyba
trzeci z kolei jaki sie pojawil. Zwysy nastepowaly pod win95 i 98, pod
98SE nie bylo juz ich.
Pomagala tez opcja w BIOSie vga bios cachable (czy cos takiego, nie
pamietam bo pisze z glowy) ustawiona na disable, pod 98 juz sie wtedy
nie wieszal komp ... pod 95 wieszal sie bez wzgledu na ustawienia, do
czasu zmiany Biosa na nowy ....

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179