Do uzytkownikow abit BE-6 i nie tylko

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 18:36:41 MET

Czesc wszystkim.

Mam swierzo zakupiona plyte abit BE6 2.0 - cel 433 - nie podkrecony.
Po instalacji Norton AntyVirusa 5.0 w wersji polskiej czy angielskiej
(roznie probowalem) po restarcie kompa norton skanuje (ok) i gdy dalej
dogrywa sie windows wyskakuje na czarnym tle: Podczas inicjalizacji
urzadzenia VCOMM Blad ochrony windows. Nalezy ponownie uruchomic komputer.

Oczywiscie po restarcie to samo.
Musze w trybie awaryjnym usunac NAV 5.0 i wtedy idzie.

Pomozcie prosze, bo nie wiem jak sobie z tym poradzic, czy plyta moze byc
uszkodzona? Wczesniej nie mialem takiego problemu na starym sprzecie, prawie
wszyscy kolesie uzywaja NAV 5.0 i wszystko u nich jest ok.

Z gory dzieki za odpowiedz.

--
Sten