Re: Abit BP6 i S3 Trio64

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 00:21:04 MET

Użytkownik Piotrek Metel <piotr.metel_at_medialine.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:38B4EBCA.94CE6383_at_medialine.pl...
> Problem z uruchomieniem W95/98.
> Dziala tylko ze standardowym sterownikiem VGA (16 kol 640x480), no i pod
> Linuxem - bez problemow!!!
> Nowy bios, kombinacje z roznymi portami PCI - nie pomogly.
> Niestety najnowsze sterowniki jakie zdobylem sa z 1996.
>
> Jakies pomysly?
Mialem dokladnie to samo. Ja rozwiazalem to kupujac inna karte ;). A tak
powaznie, to tez sie z tym troche meczylem, ale kupno nowej karty mialem w
planach na najblizsze dni i kiedy po jakims tygodniu ja kupilem, to olalem
S3 Trio64V+, bo taki model mialem (mam dalej, ale zostanie na starej
plycie w starym kompie). Moja plyta to Abit BE6. Poprzednio na Shuttle HOT
553 karta chodzila bezproblemowo (i dalej to robi). Sterowników
wypróbowalem kupe, ale nic to nie dalo :(. Tez nie udalo mi sie znalezc
zadnych swiezych - chyba nie istnieja, bo karta stara, to i stare stery.
Dziwne jest to, ze pod DOS'em nie ma problemów, a obie windy maja tez
swoje stery do tej karty, a jednak nie chodzi :(. Na mojej BE 6'tce
wypróbowalem tez starego Cirrusa Logic'a (PCI) i tez nie chodzi :(.
Ciekawe w czym jest problem. Gdyby kiedys (nawet za rok :)) udalo Ci sie
dojsc do tego, to daj znac, bo jestem strasznie ciekaw, o co chodzi. Jak
bede mial wiecej czasu (moze w wakacje), to troche jeszcze przy tym
posiedze (dla satysfakcji, gdyby mi sie udalo ja odpalic), ale watpie,
zebym cos wykombinowal :(.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl