Re: Podkręcanie AMD K6 III 400

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 15:45:53 MET

> to ty chyba nie rozumiesz

Nastepnym razem jak do mnie piszesz, napisz "ty" z duzej litery. Albo
wyladujesz w kilfajlu.

> zalozmy ze jest krecony i chodzi stabilnie. a jak dlugo sprawdzales, czy
> chodzi stabilnie? dzien? tydzien? miesiac? rok?

Wystarczajaco dlugo sprawdzalem.

> no to wyobraz sobie, ze po roku chodzenia stabilnie, w szpitalu, pewnego
> dnia o pewnej godzinie, kiedy steruje on jakims respiratorem czy innym
> stymulatorem w organizmie goscia, ktory lezy na stole i umiera, przestaje
> byc stabilny

Dlaczego tak samo ma sie nie zachowac procek z pudelka taktowany
standardowo? W koncu zachowanie jakie opisujesz, jest spowodowane wada
procesora, lub nazwijmy to "zuzyciem sie" materialu. Co za roznica, jak
jest proc taktowany, skoro sie powiesi?

> czyja wina?

Producenta, ktory wypuszcza wybrakowane procesory.

> bierzesz taka odpowiedzialnosc na siebie? to odwazny z ciebie facet,
> (czytaj: bezdennie glupi)

Nie, po prostu na tyle znam sie na flakach komputera, zeby nie musiec
sluchac opinii amatorow.

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Passed)......................Voice.+48-(0)32-2312060..
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
............." Wyjdz z domu. Idz na balkon "..( (c) Garfield )..............