Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 15:41:12 MET


> kostrukcja kosci AGA dosc skutecznie utrudniala uzyskanie dobrych
> efektow. Byc moze dlatego tak trudno na Amige znalezc dobra gre FPP.

Wiesz, jak byl tworzony obraz na Amigach? I dlaczego stworzenie gry FPP
jest calkiem trudne, za to scrollowanie, animowanie itp. czegokolwiek
wrecz przeciwnie? :)

> Mam tez nadzieje, ze nie potraktowales moich wypowiedzi jako atak na
> jakakolwiek platforme sprzetowa.

Nie, bo i ataku nie bylo. Za to chyba udalo Ci sie popelnic standardowy
blad polegajacy na stwierdzeniu typu "A bo na Amidze to chodzilo wolno, za
to na moim P2-350 ten program zasuwa jak glupi" lub cos w tym stylu ;)

> GLide

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Passed)......................Voice.+48-(0)32-2312060..
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
............." Wyjdz z domu. Idz na balkon "..( (c) Garfield )..............



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:47:08 MET DST