Re: Podkręcanie AMD K6 III 400

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 10:54:45 MET

Użytkownik Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.HPP.3.95.1000224130500.7875C-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> Chyba sie nie rozumiemy - mowie przeeicz wyraznie, ze "jezeli procesor
> _bedzie w 100%_ stabilny", to mam na mysli 100%, a nie 80. Czyli, ze nie
> zawiesi sie tak sam z siebie, bo jest podkrecony, ale np. dlatego, ze jest
> bug w programie. Lub inaczej - wolalbys miec w serwerze mocno podkrecone,
> ale stabilne Pentium, czy niepodkrecanego Cyrixa? ;)

to ty chyba nie rozumiesz
gadasz jakies potworne rzeczy czlowieku, zastanow sie

zalozmy ze jest krecony i chodzi stabilnie. a jak dlugo sprawdzales, czy
chodzi stabilnie? dzien? tydzien? miesiac? rok?
no to wyobraz sobie, ze po roku chodzenia stabilnie, w szpitalu, pewnego
dnia o pewnej godzinie, kiedy steruje on jakims respiratorem czy innym
stymulatorem w organizmie goscia, ktory lezy na stole i umiera, przestaje
byc stabilny

czyja wina?
bierzesz taka odpowiedzialnosc na siebie? to odwazny z ciebie facet,
(czytaj: bezdennie glupi)