Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 01:10:26 MET

On Wed, 23 Feb 2000 13:17:40 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>Dowcip polega na tym, ze te efekty zapewne ogladales na szybkich pecetach,
>tak od mocnego 486 w gore? A taka 68030 ma moc obliczeniowa na poziomie
>sredniego 386, wiec co sie dziwisz? A poza tym, bywaly plynne Phongi w
Ja sie nie dziwie.
>demach na A1200, nie wiem, czy nie nawet na A500. Bo to byla Amiga :)
Na A500 to raczej plynnych nie widziale, chociaz to zalezy co
rozumiesz przez slowo "plynne". :-)
Wzystko rozbija sie o cene. Jesli powiedzmy dobra Amiga to byla kiedys
030 to odpowiednikiem cenowym byl P100. Jesli na CP demka ogladalo sie
na takich sprzetach to roznice bylo niestety widac golym okiem. Zdaje
sobie sparwe, ze 030 i Pentak to roznica dwoch generacji prockow, ale
w takich sytuacjach stawia sie na ogol sprzet "na czasie".
zeby wyjasnic do konca: na Amige powstalosporo swiettnych demek, ale
kostrukcja kosci AGA dosc skutecznie utrudniala uzyskanie dobrych
efektow. Byc moze dlatego tak trudno na Amige znalezc dobra gre FPP.
(a moze brakuje dobrych koderow - chyba nie)
Mam tez nadzieje, ze nie potraktowales moich wypowiedzi jako atak na
jakakolwiek platforme sprzetowa.

Pozdrawiam
GLide