Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 11:43:26 MET

Micha? M?ynarczyk <michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl> napisał:
[...]

> w sam raz na stand-alone odtwarzacz mp3... chyba że pracujesz w dosie
> i grasz w wolfensteina

Wofenstein akurat całkiem przyzwoicie działa na 286 więc niewąsko
przesadzasz. Całkiem niedawno miałem podobny sprzęt (P120)
i całkiem przyjemnie się grało w Quake'a, Diablo itp.. a po dołożeniu
Permedii 2 w Quake'a 2 więc wcale w nie tak stare gry.

Oczywiście w Q3 czy UT to raczej bym na tym nie pograł, ale teraz
również nie mam jakiegoś super-hiper sprzętu (AMD 350_at_400, TNT2 M64 32MB,
128MB RAM) i gram w co chcę bez żadnych kompleksów... :)) nie wspominając
o komfortowej pracy.

> Michał * michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
           UIN: 48671031