Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 03:05:19 MET

On 20 Feb 2000 09:28:59 +0100, michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl
(Michał Młynarczyk) wrote:

>zależy do czego... ja mam C300A_at_464 i 128MB ramu i brakuje mi mocy....
>nie, nie w kwaku.... w paint shop pro...
To witam w lubie. Mam podobne rozterki. Photoshop, Max i inne takie
stanowczo wynalazki wymagaja czegos lepszego.

>w sam raz na stand-alone odtwarzacz mp3... chyba że pracujesz w dosie i grasz w wolfensteina
:-))))))
Jesli chodzi o MP3 to chyba trzeba wtedy do pracy trzeba postawic
drugi komp...

>"zrobię babci na zło?ć i odmrożę sobie uszy" ?

Jak mialem (tzn. mam do dzisiaj , ale troche nie uzywam) Amige, tez
tak myslalem. Nie kupie blaszaka, i "zaden kloniarz nie bedzi plul mi
w twarz". .... I ze smutkiem patrzylem, na te wszystkie pomykajace z
niesamowita szybkoscia Phongi i inne efekty w blaszakowych demkach.
Potem odpalalem Ami i smutek moj sie powiekszal ogladajac te same
efekty pomykajace z szybkoscia 2fps (na 68030), ale bylem twardy...
...do czasu.

Moze kolega Wojtek tez kiedy zmieknie i kupi sobie jakis P200MMX.

GLide