Re: Dwa Windowsy

Autor: Adam B. Cichowicz (acichow_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 11:26:43 MET

1. Uruchom kompa z dyskietki systemowej DOS 6.22 i zainstaluj Windows 3.1
(3.11).
2. Skonfiguruj wszystko, co jest potrzebne (AUTOEXEC.BAT i CONFIG.SYS).
3. Zaistaluj oprogramowanie, którego chcesz używać w WIN3.1(3.11).
4. Zrób dyskietke startową, przekopiuj na nią AUTOEXEC.BAT i CONFIG.SYS.
4. Zainstaluj teraz WINDOWS 98 (lub 95) i oprogramowanie do niego (uwaga:
jeśli nie będzie się chciało instalować - zmień nazwę starego WIN.COM). Nowy
Windows zainstaluj w innym katalogu, niż WIN3.1!!!!
5. Komputer będzie startować w nowym Windows - jeśli odpalisz go z dyskietki
startowej, wykonanej w pkt. 4 - bedziesz mógł uruchomić stare Windows.
AC

Użytkownik daromega <daromega_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88mefi$9p4$1_at_news.onet.pl...