Re: jakim programem skopiowac plytke 1:1?

Autor: Beerman (beerman_at_provider.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 08:48:21 MET

On Wed, 16 Feb 2000 09:50:14 +0100, zuko / Shark von Cygnus
<shark_at_post.pl> wrote:

>cze.
>chce sobie skopiowac plytke, ale na podobnej zasadzie jak to robil
>diskdupe. jakim programem? wiem, ze potrafi to adaptec easy cd
>creator, ale pod nt nie chce mi dzialac.
>aha, chodzi o skopiowanie euro++. tzn. oczywiscie o backup chodzi ;)
>diskjugler nie skopiowal tego poprawnie.

Taaa. Teraz jest taki wlasnie problem ze malo ktora nagrywarka zrobi
idealny klon. Kiedys prawie wszystkie wypalary obslugiwaly kopiowanie
Disk-At-Once w trybie RAW i wychodzily z tego idelane kopie ze
wszystkimi zabezpieczeniami. Ostatnio juz nie ma takiego sprzetu za
duzo (Sony, Mitsumi), ale nadal mozna nabyc za 400 zl chyba najlepsza
nagryware, czyli teaca r55s.

Ale jak juz to polecam Clone Cd albo Nero (zlepszony). Mialem kiedys
tez taki bulgarski sofcik do pewnego rodzaju yamahy, ktory tworzyl
idealne kopie bez wzgledu na rodzaj zabezpieczen. Kopiowal wszysko jak
idzie. Ale nie pamietam jak sie nazywal , gdyz wywalilem go jak mi
tylko padla yamaha.